maandag 14 januari 2008

Levensverhaal where the sun was meet the moon.

Ik ben dan toch eindelijk op veel aanraden begonnen mijn levensverhaal op `papier` te zetten, juist om mensen te laten zien dat leven geen toeval kent maar op pure waarheid berust is en volgens waarheid verloopt mits men hierop gaat letten.

Ik hoop dan ook met dit schrijven van een klein gedeelte van mijn levensverhaal meer rust in mezelf te kunnen gaan vinden in mijn zeer drukke rumoerige leven tot nu toe.

Omdat sommige delen nog niet afgesloten zijn en nog volop in procedureproces zijn ben ik genoodzaakt enkel de stukken te plaatsen die nog niet van toepassing zijn voor de afwikkeling van deze rechtzaken.

Ik zal trachten de levensverhalen zo te schrijven dat het voor een ieder ook begrijpelijk en duidelijk zal worden.

Tijdens het schrijven van deze stukken mag ik terug kijken op een zeer rumoerige maar ook zeer leerzame periode, ik ben juist door alle gebeurtenissen gaan geloven in de ware story van The Lion king,ofwel de story of the sun and the moon, een story tussen de oorlog van het goede en het kwaad, een perfect evenbeeld wat bestond op deze aarde is uit balans gebracht puur door menselijk toedoen.

Een levensverhaal waar mensen een les uit zouden kunnen leren puur omdat men de dingen in het leven in volledige andere context kan gaan zien.
We leven in dit leven om een les te mogen leren ondanks pijn en lijden toch positief te zijn en vooral te blijven.

Dromen om blijven zetten in daden hoe vaak je ook van je pad afdwaald eens zal je die weg vinden waarom alles gebeurd op welke plaats met welke reden dit gebeurd en waarom met deze personen dit levensverhaal afgewikkeld mag worden.


Vaak is het zo dat als we nu vijf jaar later de dingen op papier zetten we dingen graag anders zouden doen, wel echter ik zou me geen moment meer kunnen voorstellen die ik zou willen missen puur doordat ik me niet als slachtoffer meer ben gaan zien maar als leerling van de kosmos.

Ik hoop dat u met deze sites in zal zien dat leven niet bestaat uit toeval, de mens bestaat uit twinsouls, alles is in tweevoud gemaakt echter het vinden van dat perfecte evenbeeld kent maar een goed medicijn, nl TIJD.


IK heb me mogen leren te ontwikkelen tot de persoon wie ik nu ben, ik ben allereerst van mezelf gaan houden omdat ik weet dat houden van allereerst zal moeten beginnen bij het houden van jezelf.

Ik wens u veel leesplezier, maar wil er duidelijk bij vermelden dat elk geschreven woord op deze site thrue story is was werkelijk gebeurd is.

Juist door het willen delen van mijn les wil ik de mensen laten zien dat beseffen wat we hebben veel belangrijker is dan het lopen met een veel te zware rugzak in ons leven.

Leven op deze aarde zal in volledig nieuw contex gezien gaan worden en een oorlogsverklaring zijn voor de gesettelde wetenschap.

Ik hoop met dit schrijven dat wij als mensheid nu elkaar eens niet in de haren gaan zitten maar elkaar gaan helpen bij het vinden naar oplossingen, om zo de aarde weer in het goede te laten keren om te mogen gaan leven zoals leven bedoeld is.


Vriendelijke groet,

Gerard Dirk Christiaan rene van den Brink

Veenendaal Nederland.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Sawubona Dirk,

Wij hebben wel het een en ander uit te wisselen en aan te vullen, heb ik zo het idee.
Ik dacht dat het verstandig was om je zelf te benaderen. Dat doe ik dan via deze weg.
Als je wil kun je contact met mij opnemen via het aan deze reactie gekoppelde emailadres.

Tsamaya Kahle

Administrator zei

Geachte Mevr, Tsamaya Kahle

ik zou erg graag met u nin contact willen komen.

Vriendelijke groet,

Dirk Christians ( rene)